tag:blogger.com,1999:blog-20603600856606298472024-02-20T11:41:05.525-08:00FARUK DOĞANM. FARUK DOĞANhttp://www.blogger.com/profile/01188243897403063314noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2060360085660629847.post-58616860853710692452010-09-28T10:52:00.000-07:002010-09-28T10:52:24.049-07:00<li><strong>Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?</strong> </li><br />
<br />
<span style="color: #741b47;">evet sağladı. öğretimde bilgi aktarımını yaparken görsellerle desteklenen öğrenmelerin daha kalıcı olduğu. bunun da tasarımı zenginleştirmek olduğunu düşünüyorum.</span><br />
<br />
<br />
<li><span style="font-weight: bold;">Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?</span> </li><br />
<br />
projeler öğrencilerin 21.yy becerilerine sahip olabilmeleri için yaratıcılıklarını ön plana çıkararak kendilerine güvenmelerine ve hedef yükseltmelerine yardımcı olur. <br />
<br />
<br />
<br />
<li><span style="font-weight: bold;">Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim<span style="color: black;">?</span></span><span style="color: black;"> </span></li><br />
<br />
<span style="color: black;">Öğrencilerin aktif katılımlarını sağlayarak kalıcı öğrenme yüzdelerini artırabilirim.</span>M. FARUK DOĞANhttp://www.blogger.com/profile/01188243897403063314noreply@blogger.com0